Friday, March 21, 2014

Automatizarea proceselor de business reduc costurile și cresc profitabilitatea - Microsoft Dynamics


Soluțiile CRM oferă o rată crescută de profitabilitate a investițiilor (ROI) prin automatizarea proceselor și echipelor de marketing, relații cu clienții și vânzări. Cu Microsoft Dynamics CRM oferiți clienților dvs. o experiență deosebită și transformați fiecare client în parte într-un client fericit. Pentru a veni în sprijinul dvs., Microsoft Dynamics CRM oferă atât implementări cloud cât și locale (on-premise); mai mult, oferă suport pentru aplicații și platforme CRM mobile care vă asigură aceeași funcționalitate și pe dispozitivele mobile. Beneficiați de asemenea și de instrumente care integrează informațiile și raportarea din social media direct în aplicația dvs. CRM.



  • Îmbunătățește calitatea și eficiența afacerii prin integrarea resurselor și departamentelor
  • Optimizează operațiunile prin controlul proceselor de business
  • Decizii rapide prin acces în timp real la rapoarte consolidate
  • Scade costurile prin urmărirea liniilor de buget, optimizarea stocului și adaptarea comenzilor de aprovizionare
  • Creșteți agilitatea afacerii prin adaptarea rapidă și facilă a soluției la cerințele pieței
  • Securizați informația sensibilă în interiorul companiei
  • Crește valoarea afacerii cu o singură soluție, integrată și adaptată la industria în care activezi

  • http://bit.ly/1g7rYmT


    Microsoft Dynamics ERP este o soluție informatică ce permite companiilor, indiferent de mărime, să-și administreze întregul ecosistem organizațional (aprovizionare, financiar-contabil, resurse umane, achiziții și proiecte). Datorită complexității și numărului mare de parametrii și date cu care această soluție interacționează într-o organizație, pot fi extrase informații esențiale și relevante pentru dvs., pe care le puteți interpreta pentru a afla unde există loc pentru îmbunătățiri, de unde puteți reduce costuri și unde aveți nevoie de investiții suplimentare.

    Soluțiile de tip Customer Relationship Management (CRM) reduc costurile și cresc profitabilitatea prin organizarea și automatizarea proceselor de business, crescând satisfacția și loialitatea clienților pe parcursul întregului ciclu: marketing, vânzări și relații cu clienții. 














    No comments:

    Post a Comment